DESTINA BOAT EXCURSIONS

STUDIJA SLUČAJA
REBRENDING & WEB RJEŠENJE

Kreativan projekt koji je izvukao ono najbolje iz svih članova tima. U kratko vremena postavljen je temelj za prezentaciju modernog i društveno odgovornog zaokreta poslovanja.

Tim

Tanja Roca – Konzalting & Koordinacija & Marketing
Sanja Vukman Mrša – Sadržaj & Storytelling
Grgo Petrov – Grafička rješenja & Dizajn web stranice
Tomislav Vrkljan – Produkcija web stranice

Kategorije

Poslovna strategija
Rebrending
Internet stranica

FAZE PROJEKTA

Destina kao organizacija i brend u dijelu brodarskih putničkih izleta, sa stoljetnom tradicijom, odlučila je na novi i suvremeni način prezentirati svoje posebnosti. Krase ih duboka, iskustvena i autentična putovanja u srž ljudskih osjetila uz topli hosting obitelji Cukrov. Sama obitelj uključena je u svakodnvene operativne aktivnosti te je time dodatno vezana za more, lokalna područja i brodove koji su prema tretmanu skoro postali živi dio njhovog tima.

Glavni cilj projekta bio je jačanje online kanala kao i prezentacija društveno odgovornog poslovanja te storytelling ponuda koja je uključena u svaki aspekt izleta.

Analiza & Ciljevi

    • SWOT analiza, pozicioniranje brenda
    • Nova  web stranica, poboljšane arhitekture i CTA elemenata 
    • Kreiranje novog smjera brenda naslonjenog na korisničko iskustvo i storytelling
    • Jačanje organskog dosega i online konverzija

Marketing & Prodaja

    • Obilježavanje brodova, poslovne jedinice
    • Strategija društvenih mreža
    • Oglašavanje
    • B2B aktivnosti

Strategija & Produkcija

    • Poslovna strategija, uključivanje marketinško-prodajnih elemenata ponude
    • User friendly online okruženje
    • Optimizirani sadržaj naslonjen na autentičan storytelling
    • Novi vizualni identitet, knjiga standarda, POS materijali

Timeline & Rezultati

    • Timeline
    • Rezultati
    • Odstupanja
    • Revidiranje budžeta

Destina kao organizacija i brand srednje Dalmacije i grada Vodica, u dijelu brodarskih putničkih izleta, sa stoljetnom tradicijom, odlučila je na novi i suvremeni način prezentirati svoje posebnosti i karakteristike. Krase ih duboka iskustvena i autentična putovanja u srž ljudskih osjetila uz topli hosting obitelji Cukrov. Sama obitelj uključena je u svakidašnje operativne aktivnosti organizacije te je time dodatno vezana za more, lokalna područja i brodove koji su prema tretmanu, skoro postali živi dio njhovog tima.

Glavni cilj projekta bio je jačanje online kanala kao i prezentacija društveno odgovornog poslovanja te storytelling ponuda koja je uključena u svaki aspekt izleta.

Analiza & Ciljevi

    • SWOT analiza, pozicioniranje brenda
    • Nova  web stranica, poboljšane arhitekture i CTA elemenata 
    • Kreiranje novog smjera brenda naslonjenog na korisničko iskustvo i storytelling
    • Jačanje organskog dosega i online konverzija

Strategija & Produkcija

    • Poslovna strategija, uključivanje marketinško-prodajnih elemenata ponude
    • User friendly online okruženje
    • Optimizirani sadržaj naslonjen na autentičan storytelling
    • Novi vizualni identitet, knjiga standarda, POS materijali

Marketing & Prodaja

    • Obilježavanje brodova, poslovne jedinice
    • Strategija društvenih mreža
    • Oglašavanje
    • B2B aktivnosti

Timeline & Rezultati

    • Timeline
    • Rezultati
    • Odstupanja
    • Revidiranje budžeta

Korisničko iskustvo

Okosnica novog sadržaja i ponude autentično je iskustvo i emotivno povezivanje sa brendom pri čemu se njeguju i poštuje priroda okruženja te stoljetna tradicijska znanja i iskustva ove brodarske obitelji.

Zadatak je bio objediniti sve elemente u user friendly okolinu poštujući zakonitosti online predstavljanja.

Brend redizajn

Vizualnim identitetom maksimalno se približilo dojmu koji takvi izleti ostavljaju. Redizajniran je postojeći logotip zadržavajući identitet broda starog preko 100 godina dok se tipografija odabrala u skladu sa željom klijenta za  preglednošću stranice.

Koordinacija projekta

Koordinacija projekta uključila je definiranje koraka, upravljanje i koordiniranje timom, poštivanje vremenskih mogućnosti, analiziranje i usmjeravanje.