STUDIJA SLUČAJA
REBRANDING & WEB RJEŠENJE
Kreativan projekt koji je izvukao ono najbolje iz članova tima. Ovim projektom postavljen je temelj za prezentaciju, modernog i društveno odgovornog zaokreta, Destina poslovanja.
Tim
Tanja Roca – Konzalting & Koordinacija & Marketing
Sanja Vukman Mrša – Sadržaj & Storytelling
Grgo Petrov – Grafička rješenja
Tomislav Vrkljan – Web stranica
Kategorije
Poslovna strategija
Rebranding
Web stranica
Faze projekta
Destina kao organizacija i brand u dijelu brodarskih putničkih izleta, sa stoljetnom tradicijom, odlučila je na novi i suvremeni način prezentirati svoje posebnosti. Krase ih duboka, iskustvena i autentična putovanja u srž ljudskih osjetila uz topli hosting obitelji Cukrov. Sama obitelj uključena je u svakodnvene operativne aktivnosti te je time dodatno vezana za more, lokalna područja i brodove koji su prema tretmanu skoro postali živi dio njhovog tima.
Glavni cilj projekta bio je jačanje online kanala kao i prezentacija društveno odgovornog poslovanja te storytelling ponuda koja je uključena u svaki aspekt izleta.
Analiza & Ciljevi
- SWOT analiza, pozicioniranje branda
- Nova web stranica, poboljšane arhitekture
- Kreiranje novog smjera branda naslonjenog na korisničko iskustvo i storytelling
- Jačanje organskog dosega i online konverzija
Marketing & Prodaja
- Obilježavanje brodova, poslovne jedinice
- Strategija društvenih mreža
- Oglašavanje
- B2B aktivnosti
Strategija & Produkcija
- Poslovna strategija, uključivanje marketinško-prodajnih elemenata ponude
- User friendly online okruženje
- Optimizirani sadržaj naslonjen na autentičan storytelling
- Novi vizualni identitet, knjiga standarda, POS materijali
Timeline & Rezultati
- Timeline
- Rezultati
- Odstupanja
- Revidiranje budžeta
Destina kao organizacija i brand srednje Dalmacije i grada Vodica, u dijelu brodarskih putničkih izleta, sa stoljetnom tradicijom, odlučila je na novi i suvremeni način prezentirati svoje posebnosti i karakteristike. Krase ih duboka iskustvena i autentična putovanja u srž ljudskih osjetila uz topli hosting obitelji Cukrov. Sama obitelj uključena je u svakidašnje operativne aktivnosti organizacije te je time dodatno vezana za more, lokalna područja i brodove koji su prema tretmanu, skoro postali živi dio njhovog tima.
Glavni cilj projekta bio je jačanje online kanala kao i prezentacija društveno odgovornog poslovanja te storytelling ponuda koja je uključena u svaki aspekt izleta.
Analiza & Ciljevi
- SWOT analiza, pozicioniranje brenda
- Nova web stranica, poboljšane arhitekture
- Kreiranje novog smjera brenda naslonjenog na korisničko iskustvo i storytelling
- Jačanje organskog dosega i online konverzija
Strategija & Produkcija
- Poslovna strategija, uključivanje marketinško-prodajnih elemenata ponude
- User friendly online okruženje
- Optimizirani sadržaj naslonjen na autentičan storytelling
- Novi vizualni identitet, knjiga standarda, POS materijali
Marketing & Prodaja
- Obilježavanje brodova, poslovne jedinice
- Strategija društvenih mreža
- Oglašavanje
- B2B aktivnosti
Timeline & Rezultati
- Timeline
- Rezultati
- Odstupanja
- Revidiranje budžeta

Korisničko iskustvo
Okosnica novog sadržaja i ponude autentično je iskustvo i emotivno povezivanje sa brandom pri čemu se njeguje i poštuje priroda okruženja te koriste stoljetna tradicijska znanja i iskustva ove brodarske obitelji.
Zadatak je bio objediniti sve elemente u user friendly okolinu poštujući zakonitosti online predstavljanja.
Brand redizajn
Vizualnim identitetom maksimalno se približilo dojmu koji takvi izleti ostavljaju. Redizajniran je postojeći logotip zadržavajući identitet broda starog preko 100 godina dok se tipografija odabrala u skladu sa željom klijenta za preglednošću stranice.
Koordinacija projekta
Koordinacija projekta uključivala je sve segmente od ideje do izrade novog logotipa, kreiranja sadržaja, upravljanja i koordiniranja timom, izrade nove web stranice kao i poštivanje vremenskih mogućnosti, analiziranje i usmjeravanje.





