NAŠI RADOVI
DESTINA Boat Excursions – Rebranding & Web
Projekt koji je osvojio cijeli tim. Promjena Destininog poslovanja na plastic free varijantu i vožnja brodova na kojima se poslužuje u staklenom i keramičkom posuđu, kod ostalih kolega brodara izazvala je duboku zabrinutost. Za pamet svih uključenih.
Reakcije zadovoljnih klijenata i analiza prodajnih rezultata ih je ipak u potpunosti demantirala.


02
FJOK giftshop - Strategy & Consulting & Naming & Rebranding & Social & Web
Ime koje vuče na Skandinaviju, a zapravo je značenja „mašnica“ na dalmatinski. Plava i roza boja nosile su nas prema većinom ženskom dijelu ciljane skupine, a humorističan i prepoznatljiv ton komunikacije okrenut urbanoj ekipi, osvojio je i ona muška srca.
Pokloni s hrvatski potpisom definitivno su opravdali svoje šire poslanje i povezali male hrvatske obrtnike u jednu složnu cjelinu.
02
FJOK giftshop - Strategy & Consulting & Naming & Rebranding & Social & Web
Ime koje vuče na Skandinaviju, a zapravo je značenja „mašnica“ na dalmatinski. Plava i roza boja nosile su nas prema većinom ženskom dijelu ciljane skupine, a humorističan i prepoznatljiv ton komunikacije okrenut urbanoj ekipi, osvojio je i ona muška srca.
Pokloni s hrvatski potpisom definitivno su opravdali svoje šire poslanje i povezali male hrvatske obrtnike u jednu složnu cjelinu.

ODORATA, facility management – Strategy & Naming & Branding
Miris je ono što ostaje u dubokom sjećanju. Pogotovo onom pozitivnom, toplom koji vežemo za udobnost doma i druženje s obitelji. Viola odorata, ljubičica koja nas je inspirirala na kreiranje priče i usluga održavanja nekretnina s mirisnim potpisom, dala je ljubičastu notu dizajna.
Miris povjerenja, nešto je što priznat ćete, ostaje zauvijek.


04
MAROON – Strategy & Education
Ogromnu terasu hotela Maroon, kakvu možete pronaći još samo u parku Maksimir, pronaći ćete pod dominacijom lipe stare 170 godina. Kada sjednete, nemate želju otići jer kao da smiraj traje cijelog dana. Hotel Maroon izrastao je iz objekta koji datira iz 19. stoljeća, poznat kao „Svratište K Sertiću“.
Povijesni štih, porculanski tanjuri Churchill, delicije i slastice iz kuhinje ovog obiteljskog hotela biraju oni koji poznaju vrijednost uvijek tople dobrodošlice i osjećaja da je ručak skuhala vaša majka ili baka.
04
MAROON – Strategy & Education
Ogromnu terasu hotela Maroon, kakvu možete pronaći još samo u parku Maksimir, pronaći ćete pod dominacijom lipe stare 170 godina. Kada sjednete, nemate želju otići jer kao da smiraj traje cijelog dana. Hotel Maroon izrastao je iz objekta koji datira iz 19. stoljeća, poznat kao „Svratište K Sertiću“.
Povijesni štih, porculanski tanjuri Churchill, delicije i slastice iz kuhinje ovog obiteljskog hotela biraju oni koji poznaju vrijednost uvijek tople dobrodošlice i osjećaja da je ručak skuhala vaša majka ili baka.

05
Dora98 – Business Advices
Mjesto na koje dolazite po bilo koju uslugu 15 godina nevezano za prostor ili lokalitet može značiti samo jedno. Da je usluga vrhunska i da je osoblje profesionalno. Sa njima postajete prijatelji i dijelite i ono što mislite da nikad nećete.
Kozmetički salon Dora98 rastao je dok smo mi bili još jako mladi, a sada rastemo zajedno.


06
ECOEDUMEDIA – Personal branding & Strategy
Martina Markov, biologinja i spisateljica, svoje dječje snove i dalje živi kroz vlastite slikovnice i priče. Galeb Marko prava je faca. Obilazi hrvatske nacionalne parkove i parkove prirode, približava nam prirodu i uči kako se ponašati u njoj. U Martininim zelenim pričama tu su još Leonardo i Bepo … a ostale preporučamo toplo da sami otkrijete.
Zeleno je novo žuto i plavo.
06
ECOEDUMEDIA – Personal branding & Strategy
Martina Markov, biologinja i spisateljica, svoje dječje snove i dalje živi kroz vlastite slikovnice i priče. Galeb Marko prava je faca. Obilazi hrvatske nacionalne parkove i parkove prirode, približava nam prirodu i uči kako se ponašati u njoj. U Martininim zelenim pričama tu su još Leonardo i Bepo … a ostale preporučamo toplo da sami otkrijete.
Zeleno je novo žuto i plavo.

07
ADRIAGATE – Rebranding
Prijatelji jadranskih sezona već 20 godina uspješno osiguravaju povezivanje privatnog hrvatskog smještaja i načina života sa gostima iz cijelog svijeta. Lokalni smještaj, jutarnja smokva ubrana s drveta u dvorištu domaćina, rakija s domaćicom koja ne govori ni jedan strani jezik pokazuju onu vrstu dobrodošlice radi koje se pojedinci uvijek iznova vraćaju.
Što se desi na Jadranu, neka i ostane na Jadranu.
