KAKO RADIMO

Analiza / Istraživanje / Strategija / Produkcija

01

ANALIZA & POSTAVLJANJE CILJEVA

Analiziramo poslovanje, radimo presjek trenutnog stanja i specificiramo zajednički definirane ciljeve. Istraživanjem i razumijevanjem niše, postavljamo konceptualne temelje na kojima gradimo poslovnu strategiju te definiramo marketinško i prodajno usmjerene aktivnosti. 

Poslovnu strategiju nadopunjavamo marketinškim planom usklađenim na pet područja: 

  • Istraživanjem,
  • procesnim razvojem brenda, 
  • sadržajnim marketingom,
  • digitalno marketinškom komunikacijom,
  • i analitikom.
02

ISTRAŽIVANJE & STRATEGIJA

Za razradu detaljnog komunikacijskog plana koristimo elemente istraživanja, od praćenja konkurentnog pozicioniranja, trendova u industriji, prepoznatljivosti brenda do komunikacije s korisnicima usluga ili proizvoda.
Kreirajući efektivne strategije, snažne vizualne identitete i digitalne interakcije koje povezuju ljude i brendove koristimo proaktivan i praktičan pristup, bez okolišanja, a djelujući kao produžetak vašeg tima, fokusirani smo na stvaranje visokokvalitetnog, konzistentnog sadržaja razrađenih marketinško-prodajnih strategija.

02

ISTRAŽIVANJE & STRATEGIJA

Za razradu detaljnog komunikacijskog plana koristimo elemente istraživanja, od praćenja konkurentnog pozicioniranja, trendova u industriji, prepoznatljivosti brenda do komunikacije s korisnicima usluga ili proizvoda.
Kreirajući efektivne strategije, snažne vizualne identitete i digitalne interakcije koje povezuju ljude i brendove koristimo proaktivan i praktičan pristup, bez okolišanja, a djelujući kao produžetak vašeg tima, fokusirano smo na stvaranje visokokvalitetnog, konzistentnog sadržaja razrađenih marketinško-prodajnih strategija.

03

KOORDINACIJA & PRODUKCIJA

Koordinacija obuhvaća profesionalno vođenje i sagledavanje cjelovitosti projekta, usmjeravanje k definiranim ciljevima, vremensko planiranje, povezivanje  i korekciju svih uključenih strana.

Kao suputnici na putu partnerskih uspjeha naučili smo da

  • Sve male pogreške čine jedan veliki uspjeh. Mi smo konzistentni.
  • Pravi alati uvijek daju prave rezultate. Mi smo otvoreni za nova znanja.
  • Riskirajte sve ili ostvarite ništa. Mi smo autentični.

Nakon same produkcije tu je i evaluacija i praćenje razvoja projekta kako bi osigurali da se postavljeno uključi i provodi na svakodnevnoj razini u marketinškim, ali i prodajnim aktivnostima organizacije.

Neki ljudi dugo nišane,
Dotle patke više nema.

L. IacocCa