KAKO RADIMO
Od upoznavanja do suradnje
01
UPOZNAVANJE
Prije suradnje, uvijek se bolje upoznamo i zajednički prokomentiramo sve ono što bi Deeshpet timu moglo pomoći da se što više približimo vašim željama i poslovnim ciljevima.
Na ovom koraku prolazimo kroz idejni opseg projekta da utvrdimo da li smo baš mi i naše usluge ono što zaista trebate.
Ukoliko smo stekli povjerenje jedni u druge, sljedeći korak je na nama. Planiramo, detaljiziramo, raspisujemo aktivnosti, definiramo vremenski okvir projekta i šaljemo ponudu.

02
ANALIZA I CILJEVI
U prvom dijelu neophodno je da vas upoznamo „iznutra“. Analiziramo vaše poslovanje, radimo presjek stanja i definiramo ciljeve.
Kako poslujete, što o vama pričaju vaši klijenti, kolika je prepoznatljivost branda, da li imate lojalne kupce i zajednicu, samo su neki od elemenata unapređenja prodaje.
Kreiramo i/ili nadograđujemo osnovnu „priču“ kao srž branda, analiziramo vizualni identitet te dogovaramo rebranding ili smjer stvaranja logotipa.
04
KONCEPT I VIZUALNI IDENTITET
Na temelju istraživanja razvijamo jedan do tri koncepta osnovnog dizajna koji uključuju look and feel primjere, definiramo željeni ton branda, boje, načine prezentacije i komunikacije.
Koncepte predstavljamo kroz prezentaciju s pojašnjenjima i simulacijom korištenja identiteta na različitim POS materijalima i kanalima.
Po odabranom rješenju odvajamo vrijeme za usavršavanje koncepta, rad na detaljima, izradu prototipova i krećemo prema finalizaciji. Obično uključimo i do 3 kruga traženih izmjena po primitku vaših povratnih informacija.

03
ISTRAŽIVANJE I STRATEGIJA
Istraživanje je najvažniji korak u procesu oblikovanja identiteta branda.
Istražujemo vaše poslovanje, trendove u industriji, konkurenciju. Tko su oni, što žele, s čim se identificiraju, koje su njihove bolne točke i izazovi.
Istraživanjem i razumijevanjem baš vaše niše, postavljamo konceptualne temelje na kojima u ovom dijelu gradimo strategiju branda.


05
WEB STRANICA
Najuzbudljivija faza procesa je naravno puštanje u svijet novog, dugo očekivanog identiteta.
U ovoj fazi krećemo i sa kreiranjem strukture web stranice i sadržajnog dijela koji, osim što je SEO optimiziran, nudi korisnicima zanimljiv sadržaj te je prodajno orijentiran.
Arhitektura rješenja uključuje pozitivno korisničko iskustvo uz potrebne CTA (Call to Action) elemente, prozračan i topli grafički prikaz te prodajne rezultate.
Kao okosnica cijelog projekta, mi povezujemo, koordiniramo sve vaše želje i ideje s programerima, dizajnerima te brinemo o kvaliteti sadržaja i produkcije u svim segmentima. Na vama je da odobrite prototip i pričekate finalni proizvod.

06
PROMIDŽBA I PRODAJNE AKTIVNOSTI
Sad kad imamo sve što trebamo krećemo u osvajanje tržišta i povrat investicije. Planski definiramo marketinške aktivnosti i promidžbu, ali polako već ostvarujete bolje prodajne rezultate.
Ovo je ključni dio koji smo mi „pekli“ 20 godina, a vi zasigurno usavršili u svom poslovanju. Zajedno razmišljamo i kreiramo dodatne mogućnosti. Od prodaje paketa usluga, plasmana, brige o provedbi i nadzoru nad kvalitetom usluge do analize i praćenja rezultata.
Ovo je dio kada je jedan od naših dragih klijenata zaključio „Ništa se nije promijenilo, a sve se promijenilo.“

07
KONTINUIRANA SURADNJA
Tu smo već postali pravi prijatelji. Veselimo se zajedničkim prodajnim uspjesima i razvijamo nove ideje.

01
UPOZNAVANJE
Prije suradnje, uvijek se bolje upoznamo i zajednički prokomentiramo sve ono što bi Deeshpet timu moglo pomoći da se što više približimo vašim željama i poslovnim ciljevima.
Na ovom koraku prolazimo kroz idejni opseg projekta da utvrdimo da li smo baš mi i naše usluge ono što zaista trebate.
Ukoliko smo stekli povjerenje jedni u druge, sljedeći korak je na nama. Planiramo, detaljiziramo, raspisujemo aktivnosti, definiramo vremenski okvir projekta i šaljemo ponudu.
02
ANALIZA I CILJEVI
U prvom dijelu neophodno je da vas upoznamo „iznutra“. Analiziramo vaše poslovanje, radimo presjek stanja i definiramo ciljeve.
Kako poslujete, što o vama pričaju vaši klijenti, kolika je prepoznatljivost branda, da li imate lojalne kupce i zajednicu, samo su neki od elemenata unapređenja prodaje.
Kreiramo i/ili nadograđujemo osnovnu „priču“ kao srž branda, analiziramo vizualni identitet te dogovaramo rebranding ili smjer stvaranja logotipa.
03
ISTRAŽIVANJE I STRATEGIJA
Istraživanje je najvažniji korak u procesu oblikovanja identiteta branda.
Istražujemo vaše poslovanje, trendove u industriji, konkurenciju. Tko su oni, što žele, s čim se identificiraju, koje su njihove bolne točke i izazovi.
Istraživanjem i razumijevanjem baš vaše niše, postavljamo konceptualne temelje na kojima u ovom dijelu gradimo strategiju branda.
04
KONCEPT I VIZUALNI IDENTITET
Na temelju istraživanja razvijamo jedan do tri koncepta osnovnog dizajna koji uključuju look and feel primjere, definiramo željeni ton branda, boje, načine prezentacije i komunikacije.
Koncepte predstavljamo kroz prezentaciju s pojašnjenjima i simulacijom korištenja identiteta na različitim POS materijalima i kanalima.
Po odabranom rješenju odvajamo vrijeme za usavršavanje koncepta, rad na detaljima, izradu prototipova i krećemo prema finalizaciji. Obično uključimo i do 3 kruga traženih izmjena po primitku vaših povratnih informacija.
05
WEB STRANICA
Najuzbudljivija faza procesa je naravno puštanje u svijet novog, dugo očekivanog identiteta.
U ovoj fazi krećemo i sa kreiranjem strukture web stranice i sadržajnog dijela koji, osim što je SEO optimiziran, nudi korisnicima zanimljiv sadržaj te je prodajno orijentiran.
Arhitektura rješenja uključuje pozitivno korisničko iskustvo uz potrebne CTA (Call to Action) elemente, prozračan i topli grafički prikaz te prodajne rezultate.
Kao okosnica cijelog projekta, mi povezujemo, koordiniramo sve vaše želje i ideje s programerima, dizajnerima te brinemo o kvaliteti sadržaja i produkcije u svim segmentima. Na vama je da odobrite prototip i pričekate finalni proizvod.
06
PROMIDŽBA I PRODAJNE AKTIVNOSTI
Sad kad imamo sve što trebamo krećemo u osvajanje tržišta i povrat investicije. Planski definiramo marketinške aktivnosti i promidžbu, ali polako već ostvarujete bolje prodajne rezultate.
Ovo je ključni dio koji smo mi „pekli“ 20 godina, a vi zasigurno usavršili u svom poslovanju. Zajedno razmišljamo i kreiramo dodatne mogućnosti. Od prodaje paketa usluga, plasmana, brige o provedbi i nadzoru nad kvalitetom usluge do analize i praćenja rezultata.
Ovo je dio kada je jedan od naših dragih klijenata zaključio „Ništa se nije promijenilo, a sve se promijenilo.“
07
KONTINUIRANA SURADNJA
Tu smo već postali pravi prijatelji. Veselimo se zajedničkim prodajnim uspjesima i razvijamo nove ideje.
Neki ljudi dugo nišane,
Dotle patke više nema.
L. IacocCa